0

Telewizyjna kampania serwisu otoDom.pl

Jesienna kampania telewizyjna serwisu otoDom.pl opiera się na dwóch spotach, w których prezentowane są historie poszukiwań wymarzonych mieszkań i domów. Ich bohaterowie realizują swoje pasje w nowych wnętrzach, znalezionych za pomocą wyszukiwarki otoDom.pl.

Spoty emitowane będą w stacjach ogólnopolskich (TVP, TVN i Polsat), a także w kanałach tematycznych, zaś w internecie w serwisach VOD oraz w YouTube i Facebook. Za kreację spotów odpowiada agencja Unlimited, natomiast za zakup mediów Universal McCann.

Z danych wynika, że ponad 300 tys osób każdego dnia poszukuje w serwisie otoDom.pl swojego wymarzonego mieszkania lub domu, zaś aż 40 procent użytkowników robi to korzystając z mobilnej strony lub aplikacji. Codziennie w serwisie pojawia się średnio 5 tys nowych ofert.

admin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *