Robert Lewandowski wykorzystał wakacyjną przerwę, aby uczestniczyć w kolejnej kampanii reklamowej, tym razem nasz najlepszy piłkarz pojawił się jako ambasador marki Coca-Cola w nowym spocie promującym napój Coca-Cola Zero Cukru.
Spot został pomyślany tak, by jego głównymi bohaterami, oprócz naszej gwiazdy, byli kibice. Sam piłkarz docenił możliwość spotkania się z fanami i pokazania w spocie prawdziwych emocji, które towarzyszą mu na co dzień podczas takich sytuacji.
Coca-Cola, poza wyświetlaniem spotu w telewizji, zaplanowała także działania w digitalu (Ipla, TVPlayer, Youtube, Filmweb oraz Spotify), social mediach (Facebook, Instagram) i przestrzeni miejskiej. Poza tym główny spot będzie wyświetlany również w kinach w całej Polsce.
Całą kampanię wspierać będą także dotychczasowi ambasadorzy marki Coca-Cola, m.in. Maffashion, Martin, Rezi, Blowek oraz Masny.
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają: McCann Worldgroup (koncepcja kreatywna, ATL), Agencja Reklamowa Fortis BTL (działania reklamowe), LiquidThread (działania w digitalu, w tym obsługa social media Coca-Cola), Hill + Knowlton Strategies (działania PR) i Mediacom (planowanie i zakup mediów).