Robert Lewandowski, kapitan reprezentacji Polski oraz napastnik Bayernu Monachium, a także król strzelców Bundesligi, został twarzą marki odzieżowej Vistula. W połowie marca wystartuje kampania reklamowa Vistuli z udziałem naszego wybitnego piłkarza.
Sesja zdjęciowa Vistuli została wykonana w surowym, nowoczesnym wnętrzu, które stało się doskonałym tłem do wyeksponowania nowych konstrukcji garniturów, marynarek, koszul i pozostałych elementów męskiej garderoby, składających się na bogatą wiosenno-letnią propozycję marki.
Dominującym kolorem kolekcji na wiosnę i lato są wszelkie odcienie niebieskiego – od głębokich granatów po intensywne turkusy, zaś towarzyszy im żywiołowa paleta czerwieni, zieleni, beżu i bieli, wzbogacona multikolorowymi melanżami oraz bogactwem wzorów. Zastosowana w nich wysoka jakość tkanin, pozwala czuć się komfortowo przez cały dzień. Obok garniturów w kolekcji promowanej przez Roberta Lewandowskiego znajdziemy również dzianinowe marynarki, bawełniane koszule, lekkie dwustronne kurtki z farbowanych puchem i pierzem, spodnie, dzianiny oraz całą gamę akcesoriów, będących nieodzownym atrybutem współczesnego dżentelmena.
Bohaterem sesji jest dojrzały, odnoszący sukcesy mężczyzna, który ceni sobie wysokiej jakości produkty, klasykę, wygodę oraz zdrowy tryb życia. – Robert Lewandowski doskonale odnalazł się w roli modela Vistuli, który na planie był równie profesjonalny, co na boisku – relacjonuje Patrycja Hatalska, dyrektor marketingu marki Vistula.
Kontrakt z Robertem Lewandowskim obejmuje roczną współpracę, natomiast jego twarz zobaczymy w wiosenno-letniej oraz jesienno-zimowej kampanii Vistuli. Zdjęcia z udziałem piłkarskiej gwiazdy wykonała Iza Grzybowska. Akcji promocyjnej towarzyszyć będzie także film autorstwa Kuby Kossaka.
Kampania promująca wiosenno-letnią kolekcję wystartuje w połowie marca i obejmie pełen zakres działań marketingowych.