0

Radosław Majdan w kampanii marki Gosia

Radosław Majdan został ambasadorem marki Gosia w jej nowej kampanii, w której poruszany jest problem braku podziału obowiązków domowych w polskich domach. Celem kampanii jest obalenie stereotypowego podejścia do sprzątania, jako wyłącznie kobiecego zajęcia.

Marka Gosia, produkująca sprzęt do sprzątania, zleciła badania, z których wynika, że unikanie dzielenia się obowiązkami domowymi wpływa negatywnie na relacje rodzinne. Co więcej, ponad 78% kobiet czuje się zmęczona i przytłoczona ilością swoich obowiązków domowych. Radek Majdan, w przygotowanym na potrzeby kampanii spocie zachęca do zmiany postaw i sprawiedliwego podejścia do dzielenia się obowiązkami domowymi.

Gdy dowiedzieliśmy się, jaki pomysł na kampanię i dobór ambasadora ma agencja, wiedziałam, że musimy to zrobić! Kampania w bardzo inteligentny, ale i żartobliwy sposób porusza ważny społecznie temat, z którym zresztą identyfikujemy się od lat! Dodatkowo mogliśmy dołożyć swoją cegiełkę w kwestii obalania stereotypów. Mężczyzna jest prawdziwie męski dopiero, gdy przejmie część obowiązków domowych. – mówi Izabela Habram, dyrektorka marketingu marki Gosia (Politan). Kampania ruszyła na początku kwietnia i jest szeroko komunikowana w digitalu, OOH, prasie oraz w punktach sprzedaży produktów marki Gosia na terenie całej Polski.

Opracowaniem koncepcji kreatywnej, doborem Ambasadora, kreacją, przygotowaniem sesji zdjęciowej i spotów digital oraz produkcją materiałów zajęła się NAV agency. Natomiast zakup mediów i obsługa digitalowa zapewniła agencja Mint Media. Za działania PR odpowiada Louder PR.

admin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *