Kolejna odsłona kampanii piwa Żubr pod hasłem „Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków” ma pomóc zwierzętom i zachęcić konsumentów do odpowiedzialnego zachowania wobec przyrody.
– Kolejną odsłoną kampanii edukacyjnej chcemy ponownie wzbudzić zainteresowanie konsumentów zagrożonymi gatunkami, umożliwiając głębszą relację z Żubrem, opartą na realnej wartości, nie tylko na poziomie produktowym – mówi Urszula Czerniawska-Kapeluch, senior brand manager Żubr.
W spocie wyprodukowanym na potrzeby kampanii przedstawiono puszczę zagrożoną pojawieniem się trąby powietrznej, co jest nawiązaniem do kryzysu klimatycznego. Żubr występuje jako opiekun zwierząt, który chroni je przed nieszczęściem. W ramach kampanii na opakowaniach piwa Żubr widoczne są zagrożone gatunki zwierząt: ryś, niedźwiedź, łoś i sowa.
Koncepcję spotu telewizyjnego opracowała agencja PZL, wyprodukował go dom produkcyjny Papaya Films, za postprodukcję odpowiada Platige Image, a udźwiękowienie – Juice. Działania PR i digital zostały przygotowane przez Hutę 19 im. Joachima Fersengelda, natomiast media zaplanował i zakupił dom mediowy Zenith.