W nowej kampanii reklamowej Orange zachęca do samoakceptacji i wiary we własne możliwości. Kampania ma promować ofertę Orange Flex, elastyczną ofertę planu komórkowego, bez narzucania umów, limitów czy okresu wypowiedzenia.
– W gąszczu przekazów o przekraczaniu swoich granic pokazujemy, że nasze własne granice też są ok. A może i najważniejsze. Czujemy, że takie wsparcie przyda się obecnie nam wszystkim, nie tylko młodym – mówi Kamil Majewski, Associate Creative Director z agencji GONG.
– Najnowsza kampania podkreśla ze Orange Flex dobrze rozumie zmieniające się oczekiwania swoich klientów oraz wie, z jakimi wyzwaniami i presją muszą się oni mierzyć. Mamy ambicje by poprzez różne funkcjonalności Orange Flex wspierał użytkowników w tym, by w każdej swojej roli życiowej czuli się wystarczająco dobrze – podkreśla Paweł Patkowski, Brand & Marketing Communication Director z Orange Polska.
– Orange Flex to oferta, która ma w sobie wszystko to, czego oczekuje się od usługi telekomunikacyjnej. Ale tak naprawdę ma do zaoferowania dużo więcej – poczucie wolności, wygodę, elastyczność i najlepsze doświadczenie cyfrowe – mówi Maciej Żulewski, Product Owner, Orange Flex.
Kampanię we współpracy z Orange Polska przygotowała agencja GONG (Group One). Osią kampanii są spoty online. Reżyserią zajął się Krzysztof Grajper, zdjęciami Igor Połaniecki, produkcją Graffiti Films, a postprodukcją ICE. Za strategię i planowanie mediów odpowiada Value Media (Group One), sesję foto – Paula Patocka. Natomiast działania z zakresu digital realizuje agencja MarTech & e-commerce SalesTube (Group One).