0

Nowa kampania marki Avans

Sieć elektromarketów Avans rusza właśnie z zupełnie nową, szeroko zakrojoną kampanią reklamową pod hasłem „Tanie Branie tylko w Avans”. Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa PZL.

Kampania nawiązuje do niestandardowych tekstów na podryw, zaś wniosek z nich płynący może być jeden – tanie branie jest tylko w Avans. W naszych sklepach jest tak tanio, że to już nie zakupy, a po prostu „Tanie Branie” – mówi Artur Herod, pełniący funkcję Dyrektora Marketingu marki Avans.

W spotach telewizyjnych zobaczymy kilka niebanalnych i jednocześnie nieudolnych, sposobów na podryw uchwyconych w galerii, przed jednym ze sklepów Avans. Za kreację odpowiada jedna z najlepszych polskich agencji reklamowych – PZL, zaś spoty wyreżyserował jej Dyrektor Kreatywny –  Iwo Zaniewski.

Szeroko zakrojona kampania reklamowa Avans rusza w mediach ogólnopolskich w piątek, 29 listopada. „Tanie Branie” sieci Avans będzie promowane z dużą intensywnością w telewizji oraz Internecie. Zakupem mediów telewizyjnych zajął się dom mediowy Easymedia, natomiast zdjęcia zrealizowano w jednym z najnowszych elektromarketów Avans, mieszczącym się w CH Auchan w podwarszawskich Łomiankach.

Intensywnej kampanii telewizyjnej towarzyszą także działania w Internecie, ze szczególnym naciskiem na media społecznościowe. Chcemy wciągnąć Klientów w „Tanie Branie”, stąd zachęcamy do odwiedzenia naszego profilu na facebooku, gdzie już na początku grudnia za pomocą specjalnie przygotowanej aplikacji będzie można zaprezentować swój autorski sposób na podryw. Najlepsze teksty wybiorą sami użytkownicy, zaś my nagrodzimy ich autorów atrakcyjnymi nagrodami – podsumowuje Artur Herod, Dyrektor Marketingu marki Avans.

Avans to ogólnopolska sieć ponad 250 elektromarketów oraz sklep internetowy www.avans.pl. Od początku roku 2013 sieć Avans realizuje plan dynamicznego rozwoju w całej Polsce. W roku 2013 marka Avans została nagrodzona Laurem Konsumenta – Grand Prix 2013. To prestiżowe wyróżnienie dla marek, które zostały wytypowane oraz pozytywnie ocenione przez konsumentów w trzech kolejnych edycjach plebiscytu.

admin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *