Technologiczne miasteczko, strefy relaksu i rozrywki, wyjątkowe konkursy, gry oraz promocje – Media Markt przemierza Polskę z mobilnym marketem naszpikowanym nowoczesną elektroniką. Charakterystyczny truck marki odwiedził już Grodzisk Mazowiecki, Pabianice, Bełchatów oraz Radomsko, ciesząc się ogromnym zainteresowaniem odwiedzających.
16 maja rozpoczęła się kampania promocyjna lidera rynku elektroniki użytkowej pod hasłem „Media Markt Tour 2014”, na trasie której znajduje się blisko siedemdziesiąt miejscowości ze wszystkich 16 województw.
„Media Markt Tour to odpowiedź naszej firmy na potrzeby mieszkańców mniejszych miejscowości, w których dostęp do najnowszych technologii jest często mocno ograniczony. Podczas każdego spotkania fani nowych technologii mają okazję przetestować prezentowane urządzenia, zapoznać się z bogatą ofertą naszych marketów oraz sklepu internetowego mediamarkt.pl, jak również poczęstować się kawą, posłuchać muzyki lub wziąć udział w ciekawych konkursach.” – powiedział Andrzej Sobolik, Dyrektor Zarządzający siecią Media Markt.
Niesłabnące zainteresowanie wśród odwiedzających wzbudza bramka Media Markt, przy której uczestnicy mogą sprawdzić swoje umiejętności piłkarskie. Imprezy firmy Media Markt każdorazowo przyciągają dużą liczbę osób ciekawych świata nowoczesnych technologii. Szczególnie widać to wśród młodszych osób, biorących udział w mini-turniejach na konsolach Xbox oraz konkursach zręcznościowych. Duże powodzenie ma również strefa urządzeń przenośnych – tabletów, laptopów, smartfonów i designerskich słuchawek oferujących najwyższą jakość brzmienia. Starsi uczestnicy zdecydowanie najczęściej wybierają strefę małego AGD i konsultują z pracownikami Media Markt najlepsze rozwiązania do swoich domów. Także najmłodsi chętnie korzystają z przygotowanych atrakcji.
Trasa Media Markt Tour 2014 potrwa do października br roku, a najbliższe spotkania
w ramach roadshow odbędą się w:
- 25.05 Lubliniec
- 27.05 Tarnowskie Góry
- 29.05 Świętochłowice
- 31.05-01.06 Sosnowiec
- 03.06 Bytom