Łukasz Podolski, pochodzący z Gliwic były piłkarz reprezentacji Niemiec, mistrz świata z Brazylii, został ambasadorem marki Totolotek, jednego z najstarszych polskich bukmacherów, który kilka miesięcy temu stał się częścią niemieckiej grupy Gauselmann.
– Rozpoczynamy współpracę ze sprawdzonym i zaangażowanym partnerem, którego sukcesy sportowe będą dla nas inspiracją i motorem napędowym. Przeprowadzone przez nas badania pokazują, że Łukasz ma wśród naszej grupy docelowej niesamowicie rozpoznawalną twarz i nazwisko, a przy tym budzi wyłącznie pozytywne skojarzenia – mówi Mariusz Rzeczkowski, dyrektor marketingu w Totolotku.
Łukasz Podolski w roli ambasadora marki pojawi się w działaniach marketingowych Totolotka w internecie i w naziemnych punktach sprzedaży zakładów bukmacherskich. Jest on również ambasadorem niemieckiej marki XTiP, która podobnie jak Totolotek należy do grupy Gauselmann.
Totolotek rozwinął ostatnio sprzedaż zakładów na żywo, a jego punkty sprzedaży oferują proste w obsłudze terminale samoobsługowe. Jego placówki są obecnie remontowane, aby stać się miejscami nowoczesnymi i przyjaznymi klientom.