Fixly to serwis internetowy, który umożliwia znalezienie fachowca do wykonania usług budowlanych, remontowych czy napraw. Można tam znaleźć też ogrodników, geodetów, fachowców od sprzątania, a nawet projektantów wnętrz. Właśnie ruszyła jego kampania telewizyjna, oparta o spot, wyreżyserowany przez Daniela Jaroszka.
– Remont czy awaria to stresujące sytuacje. Zwykle każdy chce mieć je natychmiast z głowy, a pracę powierzyć komuś „z polecenia”. Na szczęście jest Fixly, gdzie łatwo i szybko znajdziemy sprawdzonego fachowca. Pokazujemy, że wszystko to, co istotne przy wyborze, czyli oceny i opinie poprzednich klientów, a także zdjęcia z realizacji prac są w jednym miejscu. Dzięki temu znalezienie fachowca nigdy nie było takie proste – wyjaśnia Daniel Piątkowski, Marketing Manager w Fixly.
Za koncepcją kampanii i część kreatywną odpowiada agencja GoldenSubmarine, natomiast jej realizacją zajął się dom produkcyjny One Production. Strategię mediową oraz zakup mediów opracował UM (grupa IPG Mediabrands). Poza spotem telewizyjnym wrześniowa kampania Fixly obejmuje również działania outdoorowe i online’owe.
– Fixly jest młodą marką, potrzebującą dużego rozgłosu, żeby utrwalić się w świadomości konsumentów – mówi Paweł Janas, Creative Director w GoldenSubmarine. – To skłoniło nas do poszukania kreatywnego rozwiązania, spełniającego wymagania briefu, ale też wymykającego się nudzie reklamowej rutyny. Wzięliśmy się do pracy i tym oto sposobem powołaliśmy do życia „Świat Fixly”, pełen fachowców wykonujących rozmaite zlecenia, naprawy, remonty. Świat jak z magicznej opowieści Wesa Andersona. Wysmakowany, estetyczny, pełen symetrii, eleganckich ujęć i designerskich wnętrz -dodaje.