Wystartowała nowa kampania reklamowa internetowej platformy Alior Trader, która jest przeznaczona do inwestycji walutowych. Głównymi przekazami kampanii są możliwość inwestowania na rynku Forex z dowolnego miejsca, dzięki aplikacji mobilnej i promocja „Zwrot do 50% prowizji” – niezależnie od tego, czy Klient inwestuje za pośrednictwem aplikacji mobilnej, czy też standardowej platformy.
W najnowszej kampanii reklamowej Alior Bank prezentuje zalety aplikacji mobilnej Alior Trader, która umożliwia handel na globalnym rynku walutowym Forex za pośrednictwem smartfona, a także tabletu. Dzięki aplikacji klienci Banku mogą na bieżąco obserwować kwotowania walut oraz surowców i zawierać transakcje o każdej porze i z dowolnego miejsca na świecie.
Bank promuje także ofertę specjalną skierowaną do klientów, którzy otworzą rachunek Alior Trader do 15 lipca br. Otrzymają oni zwrot części prowizji za transakcje, które zrealizowane zostały w ciągu 60 dni od otwarcia rachunku według podziału na dwa 30-dniowe okresy. Wysokość otrzymanego zwrotu zależy od wielkości obrotów, a maksymalnie wynieść może 50% prowizji pobranej w rozpatrywanym okresie.
Komunikacja w ramach kampanii jest prowadzona w Internecie i obejmuje m.in wyświetlanie reklam na wiodących portalach biznesowych (m.in stooq.pl, parkiet.com, forsal.pl), a także w systemie bankowości elektronicznej Alior Banku. Działania promocyjne wzmocnią dodatkowo dystrybucja e-mailingów adresowana do użytkowników zainteresowanych tematyką finansową, jak również reklamy kontekstowe w wyszukiwarce Google i banery w aplikacjach mobilnych.
Wszystkie kreacje internetowe będą prowadziły do stworzonej na potrzeby kampanii, dedykowanej strony internetowej http://www.trader.aliorbank.pl/, na której można złożyć wniosek o otwarcie rachunku Alior Trader albo zarejestrować się w wersji demonstracyjnej platformy.
Za przygotowanie kreacji internetowych odpowiadała agencja Sympatico, media zaplanował oraz zakupił dom mediowy Maxus.