Warszawski browar Królewskie wystartował z kampanią dedykowaną każdej dzielnicy stołecznego miasta. Głównym elementem kampanii jest limitowana kolekcja osiemnastu puszek, symbolizująca osiemnaście dzielnic Warszawy.
Puszki zaprojektowano tak, by na każdej z nich znajdowało się charakterystyczne miejsce danej dzielnicy. W ten sposób marka „Królewskie” chce pokazać mieszkańcom ich najbliższą okolicę i zachęcić do jej eksplorowania. Wszystkie dzielnice mają swój unikalny charakter i tożsamość, posiadają własną historię i zasługują na odkrycie.
– Królewskie towarzyszy Warszawie od ponad 40 lat i jest dziś jednym z symboli stołecznego życia. Nasi konsumenci są bardzo związani z miastem, a jeszcze bardziej z dzielnicami, w których żyją. Limitowaną edycją puszek zapraszamy warszawiaków do odkrywania wyjątkowego charakteru każdej z nich – tłumaczy Anna Paciejewska, Kierownik Marki Królewskie – Projekt jest kontynuacją świetnie przyjętej ubiegłorocznej kampanii dzielnicowej, która przyczyniła się do zdobycia przez Królewskie pozycji lidera w Warszawie i na Mazowszu – podsumowuje.
Kampania ta jest widoczna na billboardach, natomiast o wyjątkowym charakterze miasta opowiadają murale – przy stacji Metra Politechnika i przy ul Tamka, które dedykowano lewo i prawobrzeżnym dzielnicom Wisły. Marka Królewskie jest także aktywna w kanale digital, uruchomiła konkurs „Królewskie Rewiry”, w którym można sprawdzić swoją znajomość Warszawy oraz wygrać wyjątkowe dzielnicowe nagrody. W promocję puszek i „Królewskich Rewirów” zaangażowani zostali warszawscy influencerzy.
Puszki zaprojektowało Wilk Studio, a za aktywację konsumencką i działania w kanale digital odpowiada agencja TWIN .digital collective. Natomiast za projekt i wykonanie murali odpowiada Good Looking Studio. Planowanie i zakup mediów należało do obowiązków domu mediowego Mediavest, dzielnicową kampanię OOH marki Królewskiego przygotowała agencja JUST, zaś za komunikację PR odpowiada agencja ROOTS PR.