Jacek Braciak w nowej kampanii Cyfrowego Polsatu znów wciela się w rolę ojca rodziny i tym razem tłumaczy córce skąd się bierze telewizja. Spot promuje usługi telewizyjne Cyfrowego Polsatu dostępne w różnych technologiach – satelitarnej, kablowej IPTV i internetowej OTT.
Znany i lubiany aktor odpowiada w spocie na pytania córki i przedstawia różne możliwości odbioru telewizji, które dostępne są w ofercie Cyfrowego Polsatu. Istnieje więc możliwość oglądania TV z anteną lub bez, a także przez internet. Już za 30 zł miesięcznie klienci mają dostęp do wybranych pakietów, a pełna oferta obejmuje kanały premium: HBO, Eleven Sports i Polsat Sport Premium przez 3 miesiące bez opłat. W ofercie znajdują się również proste pakiety ze swobodą wyboru kanałów, nowoczesnymi dekoderami i funkcjami pozwalającymi oglądać telewizję na własnych zasadach. Dla każdego klienta dostępna jest też mobilna aplikacja Cyfrowy Polsat GO, a w niej tysiące programów i filmów na życzenie bez reklam.
Za kreację kampanii odpowiada Agencja Grey Group, produkcją wideo zajął się TFP Mariusz Matwiejczuk, natomiast postprodukcją wideo – Xantus, a audio – Ztudio&Burza. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Vizeum.