Mistrz świata w siatkówce, Andrzej Wrona, został ambasadorem kampanii społecznej przygotowanej przez Fundację Herosi, Punchline Agency i Bagatela Studio. Kampania ma na celu promocję profilaktyki onkologicznej, a jej hasło brzmi: „Raka da się odkrakać”.
Jednym z głównych powodów, dla których Polacy nie chcą badać się profilaktycznie pod kątem onkologicznym, jest obawa, że otrzymają diagnozę: nowotwór. Tymczasem aż 80% zachorowań da się wyleczyć, a im wcześniejsza diagnoza, tym większe na to szanse. Dlatego tak ważna jest profilaktyka i regularne badanie się. Kampania ma do tego zachęcić, promuje także charytatywny kalendarz z siatkarzami reprezentacji Polski i podopiecznymi Fundacji Herosi. Dochód ze sprzedaży kalendarza dofinansuje nowoczesne terapie onkologiczne.
Autorem zdjęć do kalendarza jest Daniel Raczyński, za koncepcję kreatywną i nadzór produkcyjny odpowiada Punchline Agency.