Browar Van Pur rozpoczął nową kampanię bezalkoholowego piwa Łomża pod hasłem „W swoim tempie”. Jej twarzą został znany aktor Adam Woronowicz.
– Łomża 0,0% to smak prawdziwego piwa i 0% alkoholu. Jest świetną alternatywą dla tych, którzy szukają orzeźwienia oraz pełnego, piwnego smaku w piwie bezalkoholowym. Stosując innowacyjny proces filtracji usuwamy alkohol z naszego piwa dopiero w końcowej fazie jego produkcji. To gwarancja, że Łomża 0,0% zawsze smakuje wybornie – powiedziała Paulina Grodzińska, dyrektor ds. marketingu Van Pur.
Na potrzeby kampanii powstał spot reklamowy, który będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach tv oraz w internecie. Filmy reklamowe zostaną wyemitowane w sierpniu ponad 8 tysięcy razy.
Za kreacje i produkcję filmów reklamowych we współpracy z Van Pur odpowiada agencja reklamowa Brasil Warsaw, producent filmowy Wojtek Pałys (koproducent nominowanego do Złotej Palmy w Cannes filmu „Venus w futrze”), reżyser kinowych hitów Sam Akina ( „Mayday” ), operator Piotr Sobociński, autor zdjęć do wielu uznanych polskich filmów (nominowane do Oscara „Boże Ciało”). Obsługą social media marki zajęła się Agencja Nie Do Ogarnięcia, a zakup mediów powierzono agencji Mediacom.