Ukazał się kolejny spot w ramach kampanii reklamowej burgerów Maestro McDonald’s, a jego bohaterami zostali ponownie Borys Szyc i Michał Żebrowski.
Nowa odsłona kampanii nawiązuje do poprzedniego spotu, w którym aktorzy zakładali się, czy istnieje burger przynajmniej tak samo dobry jak ten z ulubionej burgerowni Żebrowskiego. Tym razem Michał Żebrowski ponownie przegrywa zakład i w stroju Skrzetuskiego z filmu „Ogniem i mieczem”, podjeżdża na koniu do okna McDrive po zamówienie. Borys Szyc obserwuje całą scenę przez lornetkę i jest dumny z kolejnej wygranej. Spot wyreżyserował nominowany do oscara Jan Komasa. Będzie on emitowany w telewizji i internecie.
Realizacją kampanii zajęła się agencja DDB, drukiem materiałów POS agencja Gutenberg, produkcją kampanii digital – Happy Endians. Natomiast spot przygotowany został przez Opus Film we współpracy z Rio de Post i Juice sound. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, a działania PR prowadzi agencja 24/7Communication.