Media Saturn Holding Polska ogłosił przetarg na obsługę reklamową marki SATURN, do którego zaprosił cztery agencje reklamowe. Zwycięzca będzie współpracował z marką już przy najbliższej kampanii reklamowej zaplanowanej na jesień bieżącego roku.
Od marca 2013 roku SATURN realizuje kampanię reklamową autorstwa polskiego oddziału agencji Ogilvy&Mather, która wygrała przetarg w roku 2012.
Badania pokazały, że wyrazista kampania znacząco wpłynęła na świadomość marki i zaznaczyła obecność Saturna na reklamowym rynku, ale przyjęty kierunek wymaga pewnych modyfikacji i ponownego odświeżonego spojrzenia – powiedziała Daria Perzyna, Marketing Manager sieci SATURN – Przetarg odbędzie się w pierwszym tygodniu lipca, mamy nadzieję na wyłonienie zwycięzcy w pierwszym etapie i rozstrzygnięcie do połowy lipca.
Założeniem przetargu jest wybór agencji, która zajmie się kompleksowym opracowaniem strategii dalszej komunikacji sieci SATURN i jej stałą obsługą reklamową. Marka zaprosiła do udziału cztery agencje: Ogilvy&Mather, H Warsaw, Scholz&Friends i GPD.
Współpraca ze zwycięską agencją ma mieć charakter długoterminowy, zaś nowa kampania reklamowa sieci została zaplanowana na jesień br.