0

Robert Lewandowski w najnowszej kampanii 5G w T-Mobile

Najlepszy polski piłkarz, kapitan reprezentacji Polski – Robert Lewandowski, został zaangażowany do nowej kampanii reklamowej operatora sieci T-Mobile, która promuje usługę komunikacji w standardzie 5G.

Dla potrzeby kampanii został przygotowany spot, w którym Robert Lewandowski spotyka na stadionie jednego z pracowników obiektu, proszącego piłkarza o drobną przysługę – przywitanie się z synem mężczyzny przez telefon. Transmisja wideo jednak urywa się, uniemożliwia sportowcowi pomachanie chłopcu i przeprowadzenie krótkiej pogawędki. W ten sposób ukazany jest problem jakości połączenia internetowego w codziennych, spontanicznych sytuacjach. Sieć T-Mobile przychodzi tu z pomocą i oferuje największą sieć 5G w Polsce, która umożliwia najwyższą jakość połączeń.

Długość dwóch wersji spotu telewizyjnego to 30- i 45-sekund, natomiast wersja internetowa będzie miała 60 sekund. Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa, za realizację działań w internecie odpowiada agencja VMLY&R, materiały BTL opracowała firma ARC Worldwide Polska, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

admin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *