0

Kampania Visa promująca płatności zbliżeniowe

Visa prowadzi kampanię na rzecz popularyzacji płatności zbliżeniowych i mobilnych, które można wykonać kartą, smartfonem lub zegarkiem. Kampania będzie opierać się na emisji telewizyjnych spotów, działaniach w internecie, mediach społecznościowych oraz reklamach zewnętrznych DOOH.

Polska jest jednym z najbardziej zaawansowanych rynków na świecie pod względem płatności cyfrowych. Płatności zbliżeniowe są bardzo popularne, jednak nadal istnieją sytuacje, kiedy wolimy używać gotówki, np. w przypadku płatności za drobne codzienne zakupy, czy przy regulowaniu należności za rzeczy kupione w internecie.

W nowej kampanii chcemy pokazać konsumentom co zyskują, płacąc zbliżeniowo Visa. Płatności dokonywane kartą, smartfonem lub zegarkiem umożliwiają szybki i wygodny dostęp do pieniędzy – także tych drobnych – nawet gdy nie mamy przy sobie portfela. Oszczędzają też nasz czas eliminując konieczność szukania drobnych i odliczania konkretnej kwoty – mówi Katarzyna Jezierska, Head of Marketing, Central Eastern Europe w Visa. – Zapisanie karty w aplikacjach mobilnych pozwala także cieszyć się zakupami online, czyli bez potrzeby stania w kolejkach, czy wychodzenia z domu. Visa to szybkie, wygodne i bezpieczne rozwiązanie, dla wszystkich konsumentów, niezależnie od tego gdzie są i jakiej kwoty potrzebuj – dodaje.

Spot reklamowy przedstawia jak można oszczędzić czas płacąc Visa telefonem, kartą czy zegarkiem za kawę, lody, przejazd komunikacją miejską lub drobne zakupy w supermarkecie.

 

Spoty reklamowe opracowała agencja Saatchi & Saatchi IS, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom, zaś agencja Liquid Thread opracowała materiały dla potrzeb mediów społecznościowych.

admin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *