0

Nowa kampania kanału National Geographic

Nowa kampania kanału National Geographic pod hasłem „Nas też to dziwi” zachęca do wspólnego odkrywania świata z produkcjami dokumentalnymi na najwyższym poziomie.

National Geographic jest pełen fascynujących filmów dokumentalnych, dzięki którym można lepiej zrozumieć otaczający nas świat, odkryć nieznane miejsca, czy poznać ciekawe historie.

– Wybierając dla naszych widzów najciekawsze produkcje, też bywamy zdziwieni tym, czego się z nich dowiadujemy. Z radością dzielimy się tym, co już wiemy, więc jesteśmy częścią jednej wielkiej społeczności ludzi ciekawych świata. Dobrze się przy tym bawimy i chcemy, by dokumenty emitowane na kanale National Geographic były dla widzów nie tylko ogromną dawką wiedzy, ale pozwalały poczuć prawdziwe emocje. Mamy nadzieję, że nasze wiosenne produkcje wielokrotnie widzów zadziwią, zaintrygują i przekonają, że National Geographic to dobry wybór – tłumaczy Magdalena Strobel, dyrektor marketingu FOX Networks Group CE, właściciela kanału National Geographic.

Za koncept i część kreacji kampanii „Nas też to dziwi” odpowiada agencja Plej. Kampanię można zobaczyć między innymi w internecie, telewizji, prasie oraz na nośnikach OOH.

admin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *