Zimowa kampania marki Lech Premium: Leszek przenosi góry do miasta! To spot, w którym odkrywamy, że prawdziwie mroźny, górski klimat można poczuć nawet w środku miasta. W ramach kampanii, Lech tradycyjnie przygotował limitowaną edycję puszki, którą stworzyła Zuza Sadlik.
Motywem przewodnim kampanii są góry, więc hasła nawiązują do nich w przewrotny sposób. Na puszkach, wśród oznaczonych na nazw szczytów, możemy dostrzec m.in. Szczyt Wszystkiego, Zaszczyt czy Górna Półka.
W spocie ukazano spowite zimową aurą miasto, zza którego wyrastają górskie szczyty, przenosząc magiczny, zimowy klimat do centrum miejskiego zgiełku. W ten sposób ten, kto nie chce rezygnować z miejskiego stylu życia, może czerpać to, co najlepsze podczas zimowych miesięcy. Mroźny klimat zostanie nam podany niezależnie od miejsca pobytu. Emisji spotu w telewizji i VOD, towarzyszy kreacja na nośniki OOH, zlokalizowane w południowej Polsce.
Za koncept kreatywny spotu odpowiada agencja GPD, a za produkcję – dom produkcyjny DYNAMO, postprodukcję wykonał DELAPOST. Kampania digital prowadzona jest przez Cut The Mustard, natomiast działania PR przez Tailor Made PR, a zakup mediów przez Zenith Optimedia.