0

Kampania Onetu na 100-lecie odzyskania niepodległości

„100 lat Polsko” to hasło kampanii wizerunkowej, którą Onet przygotował specjalnie na zbliżającą się rocznicę stulecia odzyskania niepodległości przez Polskę. Z tej okazji wyprodukowano spot „Łączy nas HYMN”, w reżyserii Wojciecha Smarzowskiego.

Główną ideą kampanii jest patriotyzm, rozumiany jako umiejętność znalezienia wspólnego języka ponad podziałami. Onet występuje w niej jako medium otwarte na dialog, które łączy ludzi o różnych poglądach i promuje wartości wspólne dla wszystkich Polaków. Wspólnym mianownikiem jest też Mazurek Dąbrowskiego, odśpiewany w spocie przez przedstawicieli różnych grup wiekowych i społecznych, o odmiennych poglądach. Spot zrealizowano w czterech wersjach: 15”, 30″, 45″, a także w wersji reżyserskiej, będzie mu towarzyszyć 8″ billboard sponsorski z wypowiedzią Bartosza Węglarczyka, dyrektora programowego Onetu. Spot obejrzymy w serwisach Onetu i w telewizji (Grupa TVN, Stopklatka, Polsat, AXN, 4Fun TV), natomiast jego wersja audio trafi na anteny stacji radiowych.

Kolejnymi działaniami w kampanii będą publikowane każdego dnia w Onecie artykuły, nawiązujące do hasła „100 lat Polsko”. Powstanie również kampania w radiu, telewizji, kinach i na nośnikach digitalowych w serwisach Onet, a towarzyszyć jej będą niestandardowe akcje outdoorowe – m. in. murale w Warszawie, Krakowie i Gdańsku, wiaty z wifi i ekrany LED na lotniskach, dworcach i w metrze, a także komunikacja w mediach społecznościowych opatrzona hasztagiem #100latPolsko.

Za kampanię odpowiada Dział Marketingu i Dział Kreatywny Grupy Onet-RAS Polska. Koncepcję kreatywną i jej realizację na wszystkich nośnikach przygotowała agencja Bridge2fun, natomiast media dla kampanii zakupił dom mediowy Starcom. Kampania potrwa do 11 listopada, tego dnia nastąpi finał w postaci specjalnej kampanii w mediach zagranicznych.

admin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *