Selekcjoner polskiej reprezentacji w piłce nożnej, Adam Nawałka został nowym ambasadorem marki Samsung. Będzie promował nowe smartfony Galaxy S9 i telewizory QLED TV.
Adam Nawałka w swojej pracy zawsze dąży do doskonałości, co odzwierciedla także postawę firmy Samsung. Jej najnowsze produkty – smartfony Galaxy S9, należą do najlepszych na rynku w swej klasie, wyposażone m.in. w aparat ze zmienną przysłoną i funkcją Super Slow-mo. To samo tyczy się telewizorów QLED TV, które zapewniają zupełnie nowe wrażenia wizualne, m.in. dzięki minimalistycznemu wzornictwu i trybowi Ambient Mode.
Kampania z udziałem selekcjonera reprezentacji obejmuje telewizję, kino, digital, radio, punkty sprzedaży oraz outdoor. Za jej realizację odpowiedzialna jest agencja Leo Burnett, mediami społecznościowymi opiekuje się VML, natomiast za aktywności Public Relations odpowiada dfusion communication. Z mediami współpracuje dom mediowy Starcom, zaś udział Adama Nawałki w kampanii i opiekę menedżerską zapewniła agencja XBRAND Sponsoring.