Ruszyła kampania „Nie jesteś sama” (#NieJesteśSama), która ma na celu uświadomienie skali problemu aborcji w Polsce. Jak się okazuje, wg danych GUS, jedna na trzy kobiety w Polsce ma doświadczenie aborcyjne. Jednak w przestrzeni publicznej jest to nadal temat tabu, kampania ma to zmienić.
Głównym obszarem kampanii są największe polskie miasta (Warszawa, Kraków, Gdańsk, Poznań, Wrocław, Katowice), gdzie zainstalowano billboardy w najbardziej ruchliwych miejscach. Kampania została sfinansowana ze zbiórki publicznej na stronie zrzutka.pl, w której przez trzy tygodnie zebrano ponad 23 tysiące złotych.
Kampania ma być odpowiedzią na krwawe, kłamliwe i szokujące billboardy organizacji anti-choice. To również sygnał solidarności ze wszystkimi kobietami, które przerwały lub kiedyś przerwą ciążę, a jest ich o wiele więcej niż komukolwiek może się wydawać. #NieJesteśSama pragnie rozpocząć publiczną debatę o aborcji jako powszechnym doświadczeniu wśród kobiet.