Firma Amica zaprezentowała nową reklamę telewizyjną, której bohaterką jest Agnieszka Radwańska. Towarzyszy jej sprzęt AGD, który jest dowodem na to, że inteligentny styl sprawdza się również w kuchni. Reklama ta jest jedną wielką niespodzianką!
Pierwszego lutego ruszyła kampania reklamowa Amiki. Największy polski producent sprzętu gospodarstwa domowego ponownie zaprosił do niej najlepszą polską tenisistkę, Agnieszka Radwańska, która swoim niedawnym magicznym występem w wielkoszlemowym turnieju Australian Open zachwyciła cały świat, w reklamie Amiki kolejny raz zaskakuje. Uśmiech, luz oraz polot – oto nowa Radwańska w nowym spocie Amiki. O jakość, a także autentyczność obrazu zadbał znany reżyser Łukasz Kośmicki.
– Agnieszka Radwańska jest jedną z najwybitniejszych postaci w historii polskiego sportu, zaś na co dzień jest normalną, serdeczną i dowcipną dziewczyną, która lubi spędzać czas w gronie przyjaciół w miłej atmosferze. I tu wchodzi do gry Amica, która gwarantuje inteligentną technikę oraz gustowny design – mówi Krzysztof Rutkowski z Amiki Handel i Marketing.
Agnieszka Radwańska i firma Amica od 2012 roku stanowią sprawdzony debel. Jedna z najlepszych tenisistek świata wpisuje się w strategię rozwoju marki Amica, która coraz odważniej zaznacza swoją obecność również na rynkach zagranicznych. Inteligentny styl prezentowany przez Agnieszkę na korcie jest metaforą przemyślanych rozwiązań oferowanych przez Amicę.
Reklamę będzie można wkrótce zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych w najlepszym czasie antenowym. Kampanii telewizyjnej będą również towarzyszyć szeroko zakrojone działania w Internecie.
Proszę Państwa, Agnieszka Radwańska wchodzi do gry!