Lech zainicjował wakacyjną kampanię konkursową „Graj o Spotify z Leszkiem”, w której nagrodami będą abonamenty do serwisu Spotify.
Konkurs, tradycyjnie już w takich przypadkach, polega na zdobywaniu kodów, znajdujących się pod kapslami wyznaczonych napojów. W tej kampanii są to produkty oznaczone czerwonym logo aktywacji: Lech Ice Mojito, Bloody Orange i Shandy, Lech Free, Free Limonka z Miętą, a także specjalne limitowane puszki Lech Premium. Kod należy wpisać na stronie www.muzykaodleszka.pl i wypełnić muzyczny quiz, którego poprawne rozwiązanie daje szansę uzyskania nagród. W trakcie kampanii, co tydzień do wygrania będzie 1000 miesięcznych i 100 rocznych abonamentów do Spotify, dzięki którym można uzyskać dostęp do swojej ulubionej muzyki i słuchać jej bez reklam.
Spot promujący kampanię zrealizowała agencja Televizor, która jest także odpowiedzialna za działania digitalowe. Natomiast limitowane okolicznościowe puszki zaprojektowała agencja Czteryczwarte. Działania Social Media koordynuje agencja Lubię to, a public relations – Tailor Made PR, zaś zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.