0

Jose Mourinho w mistrzowskiej loterii marki Heineken

Heineken, oficjalny sponsor Ligi Mistrzów UEFA, przygotował dla kibiców nie lada atrakcję, loterię „Wejdź do gry”. W ramach zabawy odbędą się codzienne losowania z innowacyjnymi nagrodami. A całość promuje Jose Mourinho, dwukrotny triumfator Ligi Mistrzów.

Loteria rozpoczyna się wraz ze startem fazy pucharowej Ligi Mistrzów, który nastąpił w lutym. Promocyjny spot wyreżyserował Guy Ritchie, słynny trener wygłasza w nim płomienną mowę, która ma zainspirować do wspólnego przeżywania meczów Champions League.

Kampania z udziałem Jose Mourinho będzie promowała loterię w prasie, serwisach internetowych, mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży. Natomiast na specjalnie przygotowanych butelkach i puszkach zobaczymy grafikę z pucharem Ligi Mistrzów.

Nagrodami w loterii będą wyjazdy na mecze Ligi Mistrzów, 5-litrowe kegi z piwem Heineken i konsole PlayStation 4 z zestawem VR. Aby wziąć udział w zabawie należy kupić piwo Heineken, wejść na stronę heineken.com.pl i wpisać kod spod kapsla lub zawleczki. Im więcej zgłoszonych kodów, tym większa szansa na wygraną, jako że każdy kod bierze udział w codziennych losowaniach.

admin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *