Michał Winiarski został twarzą pierwszej, męskiej linii żeli pod prysznic Luksja Care Pro MEN. Mistrz Świata w siatkówce będzie pojawiał się w 15 sekundowym spocie w czołowych stacjach telewizyjnych (Polsat, TVN, TVP1) i kanałach tematycznych (TVP Sport, TVN Turbo, TVN 24, TVN Biznes i Świat, Polsat Biznes, Polsat Sport czy Eurosport) przeznaczonych dla męskiej części widowni. Kampania telewizyjna zakończy się 4 września 2016 roku i będzie wsparciem promocji nowości produktowej.
Luksja Care Pro MEN to wielofunkcyjne żele pod prysznic do mycia ciała i włosów, które są dostępne w czterech wariantach zapachowych: Fresh, Sport, Energy oraz Sensitive. Kreację kampanii przygotowała agencja Fenomen, a za produkcję spotu odpowiada dom produkcyjny Grape Film, natomiast zakup mediów prowadzi dom mediowy OMD. Działania Public Relations wspierające kampanię zapewnia agencja Tailor Made PR.