To już kolejny rok, w którym marka HYUNDAI wspiera największy polski wyścig kolarski Tour de Pologne, tym razem jako Oficjalny Sponsor 73 edycji imprezy. W obecnym roku Hyundai zwiększył swoje zaangażowanie w Tour de Pologne i został Oficjalnym Sponsorem Wyścigu, a także klasyfikacji Najlepszy Sprinter. Hyundai wspiera organizatora wyścigu dostarczając flotę 57 samochodów, w której skład wchodzą takie modele jak: Tucson, i40, H350, Santa Fe oraz Genesis. Są to nie tylko samochody biorące udział w samym wyścigu, ale też towarzyszące kolarzom na trasie przejazdu, jak również lekkie samochody dostawcze, służące chociażby do transportu niezbędnego sprzętu i wyposażenia. Do dyspozycji organizatorów pozostaje także luksusowa limuzyna Genesis dedykowana gościom specjalnym i VIP.
Hyundai jest też fundatorem nagrody głównej – zwycięzca 73 Tour de Pologne UCI World Tour stanie się posiadaczem samochodu Hyundai Tucson, zaś zwyciężczyni Tour de Pologne Women, modelu Hyundai Elantra.
Tucson jest najlepiej sprzedającym się modelem Hyundaia i jednym z najlepiej sprzedających się SUVów z segmentu C. Samochód wyposażony jest w nowoczesne oraz ekonomiczne jednostki napędowe, w tym nowy silnik Diesla 1.7 współpracujący z 7-biegową, dwusprzęgłową skrzynią DCT. Model dostępny jest w atrakcyjnych programach sprzedażowych: Hyundai Abonament, Hyundai Non-Stop Auto, jak również specjalnych edycjach GO! oraz Tour de Pologne, nawiązujących do sponsorowanych przez Hyundaia wydarzeń sportowych – Mistrzostw Euro 2016 i wyścigu Tour de Pologne.