0

Kampania społeczna „Wybieram. Jestem tatą”

Ruszyła kampania społeczna inicjatywy Tato.Net pod hasłem „Wybieram. Jestem tatą”, której głównym celem jest promocja ojcostwa jako pasji. Kampania potrwa cały wrzesień, będzie kierowana do mężczyzn będących już ojcami, jak i tych dopiero rozważających założenie rodziny.

Podstawowym przesłaniem kampanii jest zaprezentowanie ojcostwa jako świadomego wyboru i pokazanie jego zalet. Ma być również odpowiedzią na rozterki współczesnych mężczyzn, którzy w ojcostwie widzą przede wszystkim ograniczenie wolności.

Kampania będzie realizowana przede wszystkim w nowych mediach, takich jak Facebook, YouTube i sieć Google. Jej kluczowym elementem będą filmy ze spotkań ojców w kilkudziesięciu Ojcowskich Klubach Tato.Net w Polsce i zagranicą. W klubach tych kilkuset ojców regularnie dzieli się swoimi doświadczeniami i inspiruje nawzajem. W kampanii nie zabraknie też znanych postaci, którzy jednocześnie są ojcami, swoje historie opowiedzą m.in. Dariusz Kamys, prof. Jan Duda i Marek Kamiński. Działania multimedialne dopełnią dystrybuowane lokalnie plakaty i ulotki.

Adresaci kampanii mogą liczyć na propozycje WarszTatów Tato.Net, które są adresowane do ojców w różnej sytuacji życiowej, a także na szereg publikacji dotyczących wychowania i ojcowskiej pracy nad sobą. Główną jednak atrakcją będzie udział w tegorocznej edycji Forum Tato.Net, organizowanym już od niemal dekady przez Fundację Cyryla i Metodego. IX Międzynarodowe Forum Tato.Net to unikalne wydarzenie, objęte honorowym patronatem prezydenta Andrzeja Dudy. W tym roku odbędzie się ono dnia 30 września 2017 roku w Hotelu Arche w podwarszawskiej miejscowości Łochów. Program imprezy wypełnią prelekcje, warsztaty i spotkania w grupach tematycznych, a całość zostanie zorganizowana pod hasłem: „Wolność & Dyscyplina”.

admin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *