Ruszyła kampania społeczna inicjatywy Tato.Net pod hasłem „Wybieram. Jestem tatą”, której głównym celem jest promocja ojcostwa jako pasji. Kampania potrwa cały wrzesień, będzie kierowana do mężczyzn będących już ojcami, jak i tych dopiero rozważających założenie rodziny.
Podstawowym przesłaniem kampanii jest zaprezentowanie ojcostwa jako świadomego wyboru i pokazanie jego zalet. Ma być również odpowiedzią na rozterki współczesnych mężczyzn, którzy w ojcostwie widzą przede wszystkim ograniczenie wolności.
Kampania będzie realizowana przede wszystkim w nowych mediach, takich jak Facebook, YouTube i sieć Google. Jej kluczowym elementem będą filmy ze spotkań ojców w kilkudziesięciu Ojcowskich Klubach Tato.Net w Polsce i zagranicą. W klubach tych kilkuset ojców regularnie dzieli się swoimi doświadczeniami i inspiruje nawzajem. W kampanii nie zabraknie też znanych postaci, którzy jednocześnie są ojcami, swoje historie opowiedzą m.in. Dariusz Kamys, prof. Jan Duda i Marek Kamiński. Działania multimedialne dopełnią dystrybuowane lokalnie plakaty i ulotki.
Adresaci kampanii mogą liczyć na propozycje WarszTatów Tato.Net, które są adresowane do ojców w różnej sytuacji życiowej, a także na szereg publikacji dotyczących wychowania i ojcowskiej pracy nad sobą. Główną jednak atrakcją będzie udział w tegorocznej edycji Forum Tato.Net, organizowanym już od niemal dekady przez Fundację Cyryla i Metodego. IX Międzynarodowe Forum Tato.Net to unikalne wydarzenie, objęte honorowym patronatem prezydenta Andrzeja Dudy. W tym roku odbędzie się ono dnia 30 września 2017 roku w Hotelu Arche w podwarszawskiej miejscowości Łochów. Program imprezy wypełnią prelekcje, warsztaty i spotkania w grupach tematycznych, a całość zostanie zorganizowana pod hasłem: „Wolność & Dyscyplina”.