Pragniemy poinformować, że agencja TBWA wygrała przetarg na realizację aktywności w ramach obchodów 25-lecia działalności Amnesty International w Polsce. Kampanię pod hasłem „Wolność-Udostępnij” przeprowadzi pro bono we współpracy z TBWA PR i domem mediowym MediaCom Warszawa.
Głównym elementem obchodów 25-lecia działalności Amnesty International w Polsce będzie zainaugurowana 21 maja akcja społeczna „Wolność-Udostępnij”, przygotowana przez agencję TBWA we współpracy z TBWA PR oraz MediaCom Warszawa. W ramach projektu wolontariusze z całej Polski, media, firmy oraz znane osoby udostępniły Amnesty International zasoby, którymi dysponują, aby niecodzienny przekaz związany z dzieleniem się wolnością i solidarnością dotarł do osób, którym nie jest obojętne łamanie praw człowieka.
TBWA jest kreatywną agencja sieciową obecną na rynku od 1997, która działa w oparciu o Disruption®. Na swoim koncie posiada liczne nagrody, między innymi w takich konkursach jak: Effie, KTR, Media Trendy, Kreatura czy Golden Drum. Kluczowi klienci TBWA to m.in GSK, Henkel, L’Oreal, Manufaktura, Nissan, Diageo, czy RWE.
TBWA PR jest to samodzielna agencja public relations, która od 2004 roku działa w strukturach TBWA Group Poland. Oferuje doradztwo strategiczne i kompleksowe działania z zakresu consumer PR i corporate PR. Specjalizuje się także w prowadzeniu komunikacji wewnętrznej, szkoleń oraz rebrandingu. Zespół doświadczonych specjalistów kładzie szczególny nacisk na jakość świadczonych usług, innowacyjność działań i rozwiązań, jak również na współpracę opartą na partnerstwie. W portfolio agencji znajdują się projekty zrealizowane między innymi dla takich klientów, jak: Grupa Żywiec (marka Żywiec i Męskie Granie), Nestlé, Henkel, Wawel, Metsä Tissue, Unilever, Pepsico, Media Saturn Holding Polska, AIG Lincoln, Verifone, EXPO XXI Warszawa oraz Miasto Stołeczne Warszawa.
MediaCom działa na rzecz swoich klientów, wykorzystując system komunikacji ich marek we wszystkich kanałach, aby zwiększyć ich wynik biznesowy. MediaCom odpowiada za budowanie komunikacji marketingowej oraz zakup przestrzeni reklamowych rozwijając i optymalizując content – definiowany jako każda forma komunikacji klienta. Jest częścią największego marketingowego holdingu na świecie, dzięki czemu korzysta ze sprawdzonych, profesjonalnych narzędzi oraz niezwykle bogatego doświadczenia specjalistów w swojej sieci. Tworząc strategie i plany komunikacji opiera się na dogłębnym zrozumieniu potrzeb klienta, a także zachowań konsumenta.